Support er viktig
Riktig og regelmessig vedlikehold av analytiske analyseinstrumenter er nødvendig for å unngå drifts-stans i laboratoriet. Matriks har markedets største supportorganisasjon og våre medarbeidere har bred og lang erfaring med drift, vedlikehold og bruk av instrumenter innenfor kromatografi og masse-spektrometri, ICP-MS, CE, UVVIS, TOC, AAS. Matriks tilbyr også support på instrumenter fra andre leverandører enn Agilent Technologies.
Kontraktene
Avhengig av ditt behov kan vi tilby alt fra telefonstøtte og feilsøking når problemet oppstår til servicekontrakter som dekker både utrykning, deler, arbeidstid, preventivt vedlikehold og validering. Tjenestene kan kjøpes enkeltvis eller som en del av en servicekontrakt. Servicekontraktene tilpasses den enkelte kundes behov og ønsker, under finner du noen eksempler på tjenester som kan velges ”a la carte”:
-
På-stedet-service (utrykning, servicedeler og arbeid inkludert)
-
Preventivt vedlikehold (PM)
-
Valideringstjenester (OQ/PV)
-
Telefonstøtte/hjelp til feilsøking
-
Igangkjøring av applikasjoner
-
Hjelp til å øke produktiviteten
-
Tilpasning av programvare/rapportering
-
Instrumentbytte “express-exchange”
-
Kurs/brukeropplæring
Hvorfor servicekontrakt?
-
Preventivt vedlikehold sikrer pålitelige resultater, øker levetiden på instrumentet og forebygger problemer
-
Garantert responstid som tilpasses kundens behov
-
Forutsigbare utgifter på service og deler
-
Du sparer deg for tid og frustrasjoner
-
Valideringstjenester i regulerte miljøer
Ta kontakt med oss for en prat om hvilken løsning som kan passe for din bedrift! Hvis du har et problem med et instrument, ønsker å avtale tid for preventivt vedlikehold eller validering eller ønsker informasjon om service-kontrakter, ta kontakt med oss via e-mail post@matriks.no eller på vår supporttelefon 815 32 565.