Velkommen til vår supportportal
For tildeling av brukernavn og passord, ta kontakt med support@matriks.no
Her har du tilgang til å se alle servicejobber som er registrert på deg som kunde, både åpne oppdrag og logg over tidligere registrerte oppdrag. For å registrere en ny sak velger du fanen ny. Det beste er om du registrerer hvilken modell og serienummer henvendelsen gjelder. Alle hvite felter under maskin er søkbare eks Modell=G64 vil vise alt fra G6410 til G6495.
Hvis en av symptomkodene passer kan den velges, om ikke kan feltet stå blankt.
I beskrivelse er det fint om du legger inn så mye info som mulig omkring problemet og eventuelle feilmeldinger.
Det er mulig å legge til flere vedlegg feks screenshots, Tune rapporter, worddokumenter, pdf osv.
Når du trykker send inn vil serviceoppdraget registreres direkte inn i vårt supportsystem.
Hvis du har spørsmål eller kommentarer, ikke nøl med å ta kontakt med support@matriks.no