Skip to content
matriks_referanser

Referanser

Fornøyde kunder kommer ikke av seg selv. Derfor jobber vi hele tiden for å levere på våre kunders forventninger.

Som en del av vår videre utvikling måler vi kontinuerlig hvor fornøyde kundene våre er. Vi sender derfor ut en link sammen med servicerapportene og måler også kundetilfredshet på alle supporthenvendelser som registreres hos oss. I tillegg gjør vi kundeundersøkelser i forbindelse med kurs og seminar.

Vi er stolte over og glade for at vi får så mange og gode tilbakemeldinger, og vi setter ekstra pris på innspill og kommentarer.

Instrumentet ble raskt installert. Profesjonelt, hyggelig og løsningsorientert servicemann :-)

Nils Roll-Lund, Glencore

Bare positive kommentarer. Alle har respondert raskt på alle henvendelser. Serviceingeniør som innstallerte instrumentet var også veldig flink og hjelpsom på alle måter :-)

Hanne Devle, NMBU

Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Dere fremstår som meget profesjonelle, hyggelige og beholder roen blant nervøse kunder. Fortsett slik. :)

Finn Haakonsen, Aker BP

Veldig rask og hyggelig kundeservice 🥰

Rita Jenssen, Nemko

God service før, under og etter besøk av tekniker. Veldig fornøyd med at det følges opp også etter endt besøk.

Therese Harbak, SINTEF

One of the parameters for choosing Matriks was the support and I must say the support has been above what we could expect. Thank you.

Mikkel Thaning, GE Healthcare