Tirsdag 27. juni 2017

Support

Support fra Matriks
Matriks AS tilbyr en rekke tekniske support-tjenester som fokuserer på å holde instrumentene i drift med minimal nedetid. Vi tilbyr også kurs og metodeutvikling, samt alt fra enkel applikasjonsstøtte til igangkjøring av applikasjoner.

Support er viktig

Riktig og regelmessig vedlikehold av analytiske analyseinstrumenter er nødvendig for å unngå drifts-stans i laboratoriet. Matriks har markedets største supportorganisasjon og våre medarbeidere har bred og lang erfaring med drift, vedlikehold og bruk av instrumenter innenfor kromatografi og masse-spektrometri, ICP-MS, CE, UVVIS, TOC, AAS. Matriks tilbyr også support på instrumenter fra andre leveran-dører enn Agilent Technologies.

Teknisk support fra Matriks starter med en telefon til vårt support-team.

Support hotline

    Hotline:
815 32 565
support@matriks.no
Vi kan tilby alt fra telefonstøtte og feilsøking når problemet oppstår til servicekontrakter som dekker både utrykning, deler, arbeidstid, preventivt vedlikehold og validering. Tjenestene kan kjøpes enkeltvis eller som en del av en servicekontrakt. Servicekontraktene tilpasses den enkelte kundes behov og ønsker.

>> Teknisk support

5 gode grunner til å tegne en servicekontrakt:

  • Preventivt vedlikehold sikrer pålitelige resultater, øker levetiden på instrumentet og forebygger problemer
  • Garantert responstid som tilpasses kundens behov
  • Forutsigbare utgifter på service og deler
  • Du sparer deg for tid og frustrasjoner
  • Valideringstjenester i regulerte miljøer

 

Ta kontakt med oss for en prat om hvilken løsning som kan passe for din bedrift! Hvis du har et problem med et instrument, ønsker å avtale tid for preventivt vedlikehold eller validering eller ønsker informasjon om service-kontrakter, ta kontakt med oss via e-mail eller på vår supporttelefon.